Der ultimative Rätsel-Fred

Begonnen von AK_CCM, 2. Februar 2010, 11:16

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 22 Gäste betrachten dieses Thema.

Schorsch

#15398
Den hätte ich auch als nächsten genannt. Siehe Plural: Frühlings-RötlingE!
Nachdem ich keine Madengänge, die röten, gesehen habe, habe ich mich erst mal für Entoloma clypeatum entschieden.
LG Schorsch
Frei di, dass regnt, wei wannst di ned freist, regnts aa.
frei nach Karl Valentin.

Felli

So, und ich setz den Schlehenrötling E. saepium/sepium, oder wie auch immer der zwischenzeitlich genannt wird, obendrauf
Grüße
Felli

Schorsch

Servus,
dann probier ich es einmal mit den Frühlings-Rötlingen und sag
Schild-Rötling - Entoloma clypeatum.
Liebe Grüße Schorsch
Frei di, dass regnt, wei wannst di ned freist, regnts aa.
frei nach Karl Valentin.

Renate

Griaß Eich,

I habs ja gwußt, wenn oana de richtige Familie dawischt, dann gehts schnej.   :)

Aiso da Felli hat ganz richtig de Entolomataceae gnumma, ist dann glei weidaganga zu de Entoloma, hat si go ned lang aufghoitn und is treffsicher zur Untergattung Entoloma ghupft. Und da steh ma jetzt. Jetzt brauchat ma den richtigen Bruada und dann hätt mas.   ;)

De Rosi hats scho,  aber de is außer Konkurrenz, weil de hat ma de Schwammal ja zoagt und a a Paar mitgebn - bloß de sagt enk nix.  :D

Damits enk leichta dats, gibts nu a Foto.

Pfiat Eich
Renate

PS. I hab vasuacht des Ganze systematisch a zgeh. Deswegen hab i früher scho zum Werner gsagt: "Du bist eindeutig ordentlich näher dran", als Hinweis auf die Ordnung und damit auf die Systematik (bei de Zaunpfähle, da muaß i nu a bisse übn  ::)).  Weil wenn ma im www den Suchbegriff "Systematik der Pilze" eigibt und dann eine vielbekannte Seite aklickt, de mit Wiki... ageht, dann griagt ma so a ellenlange Liste und da muaß ma dann schau bis ma seins findt.

hansecker

Hallo Renate,
mit der Schrittanleitung ists für mich ein Eiertanz!
Schöne Grüße
Hans

abeja

#15393
Hallo,
mit den ganzen Schritten vor und zurück komme ich zwar überhaupt nicht klar, aber das soll wohl heißen, die Herren haben bisher in der richtigen Ordnung, aber noch nicht in der richtigen Familie ihr Glück versucht.
Maipilz und Raslinge gehören zu den Agaricales, aber da gehört ja uuuuuunendlich viel dazu.
Ich habe hier gestern, quatsch: vorgestern nur mal kurz hereingeschaut und wusste gar nicht, was ich sehe, außer der Farbe weiß.  Stiel ...? Hut ...? Was geht da ineinander über?
aber jetzt  8) ;D:
Lungenseitling, oder?
EDIT: Neeee: ich ändere auf Pleurocybella porrigens

FG, abeja

Felli

Was  ist mit nem niedergedrückten Rötling?
der sieht so leicht hygrophan aus

Grüße
Felli

Renate

Griaß Eich,

Ja, jetzt wird's knifflig. Wia sag i was, dass i nix sag, weil sunst habt's es glei.  ;D

Aiso: A Ordnung herrscht scho bei Eich, oba so richtig familiär mit de Schwammerl satz nu ned. Warts Ihr scho familiär unterwegs, hät's oana von enk zwoa oda a andrer staubt ab. ;)

Guade Nacht
Renate

Werner E.

GriasDi Renate,
schau ma moi in welche Richtung i weitergeh...
I dat ja sofort wieder Maischwammerl song, der is's aber ned.
Oiso probier i's mit Lyophyllum connatum.
An liabn Gruaß,
Werner

hansecker

Hallo Renate,
hab doch auch keinen schimmer was es sein kann. Schneckling?
Schöne Grüße
Hans

Renate

#15388
Griaß Di Hans,

grad hab i mei Zielgerade nu amoi kontrolliert. Leider bist Du zruck ganga. Du bist jetzt weida weg wia da Werner am Anfang (aber ned vui, bloß zwoa Schritt)  ;)

(Ihr wisst's ja, dass i ned so guad bin wia Ihr und dass i schnej a moi des leicht zugängliche www zum Nachschaun hernimm und da a nur des was i vasteh)

Damit's es leichta habt's gibt's nu a Buidl.

Pfiat Eich
Renate

hansecker

Hallo Renate,
Mycena?
Schöne Grüße
Hans

Renate

Guten Morgen,

Du bist auf der Zielgeraden drei Schritte weitergekommen. Aber es fehlen Dir noch etwas mehr als die Anzahl Deiner bisherigen Schritte in die gleiche Richtung zum nächsten Etappenziel  ;).

Heute Abend gibts dann ein neues Foto.

Liebe Grüße
Renate

Werner E.

Wia schaugts mit Cuphophyllus virgineus aus?
An liabn Gruaß,
Werner

Renate

Griaß Di Werner,

Ja mei, künstlerische Freiheit halt.  :)

Du bist eindeutig ordentlich näher dran.  ;)

Pfiat Di
Renate